Działamy! Lokal na wyłączność.
Już od 15 osób.
Ostateczna liczba gości podawana 3 dni przed imprezą!

Tutaj umieściliśmy odpowiedzi na typowe pytania, jakie zadajecie.
Nie znajdziecie tutaj cen.
Ceny są dostępne w ofertach udostępnianych Wam po Waszym kontakcie.

GODZINY I TERMINY WYNAJMU

Czy lokale wynajmujemy w dowolne dni?

Tak, lokale wynajmujemy w dowolne dni tygodnia.
Odnośnie Wigilii, Świąt Bożego Narodzenia i Świąt Wielkanocy należy pytać indywidualnie.

Oba lokale mają automatyczną klimatyzację i ogrzewanie.


W jakich godzinach wynajmujemy lokale?

Dowolnych. Nie ma u nas żadnych ograniczeń.


Jak długo może trwać impreza?

Dowolnie.
Podstawowy czas wynajęcia lokalu jest określany w umowie.
W przypadku niektórych imprez (np. weselnych bezpośrednio po ślubie, chrzcin czy komunii) jesteśmy elastyczni, jeżeli chodzi o moment rozpoczęcia imprezy - czekamy na was przygotowani wcześniej, ale czas imprezy liczymy od momentu przybycia gospodarzy i gości. Wiemy, że często nie jesteście wtedy w stanie tego precyzyjnie określić.


Czy imprezę można przedłużyć powyżej czasu określonego w umowie, np. jeżeli goście dobrze się bawią?

Tak, impreza może być przedłużona. Jest to zapisane w umowie.
Decyzja jest podejmowana w trakcie imprezy, zwykle około 30 minut przed pierwotnie zakładanym końcem.
Przedłużeniu podlegają wszystkie zamówione usługi (barmani, obsługa sali, grill, obsługa muzyczna).
Takie przedłużenie jest dodatkowo płatne za każdą rozpoczętą godzinę.
Wyjątkiem są imprezy, gdzie w umowie możliwość przedłużenia imprezy została wyłączona (np. wtedy, gdy jest to sobotnia impreza dzienna, a wieczorem mamy imprezę nocną).


Czy udostępniamy lokal przed imprezą i na ile przed?

Standardowo lokale udostępniamy na 1/2 godziny przed imprezą.
Jest to czas dla gospodarzy imprezy i ewentualnie kilku osób towarzyszących, Udostępnienie lokalu wcześniej niż na 1/2 godziny przed imprezą (np. własne dekoracje, własny DJ itp. ) jest możliwe , ale wymaga dodatkowych ustaleń.
Lokal jest dostępny także przez 1/2 godziny po zakończeniu imprezy (przebieranie się, zbieranie prezentów, kwiatów itp.).

REZERWACJA LOKALU I PŁATNOŚCI

Na ile czasu przed imprezą trzeba rezerwować lokal?

Nie ma na to żadnej reguły.
Są terminy bardziej atrakcyjne (maj (komunie!), czerwiec, wrzesień (przed i po wakacjach), grudzień (wigilie firmowe) ) oraz mniej atrakcyjne (np. okolice majówki, post, ferie i wakacje).
Zwykle na 2-3 miesiące do przodu zdecydowana większość terminów jest już zajętych.


Czy lokal można rezerwować "wstępnie"?

W zasadzie nie, szczególnie na nieodległe terminy.
Wstępna rezerwacja, bez dokonania opłaty rezerwacyjnej, możliwa jest czasami, ale tylko po zapoznaniu się z naszą ofertą i jest ważna maksymalnie przez 24 godziny (w wyjątkowych wypadkach, np. umówionego spotkania - dłużej).

 

Czy do lokalu można tak po prostu przyjść i go obejrzeć?

Nie.
Oba lokale na co dzień są nieczynne.
Można się spotkać z nami po wcześniejszym umówieniu się

(7 dni w tygodniu, zarówno w dzień, jak i wieczorami)


Jak rezerwujemy lokal?

Przy pomocy „opłaty rezerwacyjnej” (przelewem na nasze konto, gotówką lub kartą). Opłata rezerwacyjna jest traktowana jako zadatek i rozliczana tylko w sytuacji, gdy impreza dojdzie do skutku.
W przypadku, gdy impreza nie dojdzie do skutku, opłata rezerwacyjna nie jest zwracana, chyba, że jest to przyczyna niezawiniona przez obie strony (np. COVID).
Dokładnie wyjaśnia to Kodeks Cywilny:

Art. 394. [Zadatek]

§ 1. W braku odmiennego zastrzeżenia umownego albo zwyczaju zadatek dany przy zawarciu umowy ma to znaczenie, że w razie niewykonania umowy przez jedną ze stron druga strona może bez wyznaczenia terminu dodatkowego od umowy odstąpić i otrzymany zadatek zachować, a jeżeli sama go dała, może żądać sumy dwukrotnie wyższej.

§ 2. W razie wykonania umowy zadatek ulega zaliczeniu na poczet świadczenia strony, która go dała; jeżeli zaliczenie nie jest możliwe, zadatek ulega zwrotowi.
§ 3. W razie rozwiązania umowy zadatek powinien być zwrócony, a obowiązek zapłaty sumy dwukrotnie wyższej odpada. To samo dotyczy wypadku, gdy niewykonanie umowy nastąpiło wskutek okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności albo za które ponoszą odpowiedzialność obie strony.

W momencie rezerwacji sporządzamy umowę wstępną.
WAŻNE(!) W momencie wnoszenia opłaty rezerwacyjnej pełny zakres imprezy nie musi być znany. Zwykle rezerwujemy lokal dużo wcześniej, a szczegóły dogadujemy dużo później. Ilość osób uczestniczących w imprezie i dokładny zakres naszych usług określamy na 3 dni przed imprezą.


Kiedy płacimy?

Płacimy przed rozpoczęciem imprezy.
Opłatę po odjęciu opłaty rezerwacyjnej oraz ewentualnych zaliczek płaconych później przyjmujemy przelewem, gotówką lub kartą płatniczą zawsze przed rozpoczęciem imprezy, najczęściej w tygodniu ją poprzedzającym, przynajmniej w części, która jest możliwa do dokładnego skosztorysowania przed.
Inne rozliczenia imprezy (dodatkowe, nieplanowane pierwotnie godziny, dodatkowe zakupy w barze, dopłata z powodu większej ilości gości niż pierwotnie planowano) są dokonywane w trakcie lub najpóźniej bezpośrednio po zakończeniu imprezy, ale przed wyjściem organizatora, gotówką lub kartą płatniczą
Wyjątek stanowią czasami imprezy firmowe, gdzie w zależności od wiarygodności firmy, dajemy terminy płatności 7-21 dni po imprezie.


Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak.

ROZMIAR, ARANŻACJA, LOKALIZACJA

Ile osób mieści się w lokalu?

"Przystanek Młociny" na Młocinach, Żubrowa 17 mieści:
do 30 osób przy stole z nakryciami, z miejscem do tańca;
do 45 osób przy stole z nakryciami, bez miejsca do tańca;
do 60 osób w formule domówkowo-klubowej (bez nakryć i przypisanych miejsc) z miejscem do tańca;

"Przystanek Wisła" koło ZOO, Ratuszowa 2 mieści:
do 45 osób przy stole z nakryciami, z miejscem do tańca;
do 50 osób przy stole z nakryciami, bez miejsca do tańca;
do 80 osób w formule domówkowo-klubowej, (bez nakryć i przypisanych miejsc) z miejscem do tańca;


Jaką powierzchnię mają lokale?

"Przystanek Młociny"
Około 80 m2 w jednej sali z barem.
Dodatkowo około 50 m2 ogródka.

"Przystanek Wisła"
Około 100 m2 w dwóch salach (70 m2 sala+30 m2 bar).
Dodatkowo ok. 50 m2 ogródka.

 

Czy lokale mają ogródki?
Tak.


Czy w lokalach można palić?

Wewnątrz nie.
W ogródkach tak.


Czy przy lokalach jest gdzie zaparkować?

Tak.
Na Młocinach przy samym wejściu mamy miejsce na 4-5 samochodów.
W promieniu 100 m od lokalu można zaparkować nawet kilkadziesiąt samochodów.
W Przystanku Wisła przed lokalem mamy miejsce na około 5 samochodów.
W promieniu 100 m od lokalu można zaparkować 20-30 samochodów.
Jeżeli jest problem z miejscami (np. w soboty i niedziele w ciągu dnia - sąsiedztwo ZOO), mamy wynajętą odpowiednią ilość miejsc parkingowych na parkingu dozorowanym 50 m od lokalu.


Czy cena zależy od sposobu aranżacji lokalu?

W zasadzie nie.
Dodatkową opłatę czasami (bardzo rzadko) pobieramy przy wyjątkowo skomplikowanych projektach (np. przemeblowanie lokalu w trakcie imprezy).
Oczywiście każdorazowo ustalamy to przed imprezą i wpisujemy dokładnie do umowy.


Jaki wariant ustawienia sali wybrać?

Temat rzeka. 😉
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, bo to zależy od Waszych preferencji, ale pokrótce omówimy dwa sposoby zorganizowania przestrzeni.
Możliwe są różne warianty ustawienia lokalu – „stoły i krzesła”, „domówkowo-klubowy”, z parkietem do tańca lub bez, ze szwedzkim stołem lub bez.
Oczywiście opcja „obiad” jest możliwa tylko w ustawieniu ze stołem i krzesłami.
Wybór ustawienia sali rzutuje też na to, co i w jaki sposób zaserwujecie gościom do jedzenia i picia.

Mamy dwa podstawowe schematy aranżacji lokalu:
"Stół biesiadny”
Jeżeli chcecie podjąć gości „normalnym” obiadem (podobnie jak na dancingu, weselu, chrzcinach, czy komunii), to oczywiście musicie zapewnić każdemu z gości miejsce przy stole i nakrycie, żeby mogli spokojnie i wygodnie zjeść barszcz, czy pokroić kotleta.
Wtedy też najczęściej (ale to nie jest regułą) alkohol (najczęściej wódka) i softy (cola, soki, woda) stoją na stołach.
W zależności od ilości gości i wybranego lokalu stół biesiadny jest uzupełniany pewną ilością foteli i lub sof i niskich stolików.
Oczywiście opcja „stół biesiadny” nie wyklucza też baru z drinkami i barmanami (wódka na stołach, a po whisky z lodem, piwo czy drinka idziemy do baru).
Miewamy też imprezy ze „stołem biesiadnym” i jedzeniem z grilla, czy ciepłym bufetem (szwedzki stół).
„Domówka” zwana też „ustawieniem klubowym”
Jeżeli wasza impreza to nie musi to być „normalny” obiad, często wybieracie ustawienie bez stołu. Na sali (a także w ogródku i przy barze) znajduje się pewna ilość miejsc siedzących w postaci stolików z krzesłami, kanap, sof czy foteli. Ilość miejsc i sposób ustawienia można z nami negocjować.

Nikt z gości nie ma wtedy swojego przypisanego miejsca, tylko wszyscy wybierają sobie miejsce „na spontanie”. Wtedy oczywiście też nie ma gotowych nakryć, a szkło, talerze i sztućce stoją na szwedzkim stole lub przy grillu.
Przy takim ustawieniu częściej stosujemy obsługę alkoholowo-niealkoholową przy barze, aczkolwiek możliwe jest też ustawienie mini-baru z butelkami i szkłem na sali.
Jeżeli chodzi o serwowane jedzenie, to wtedy musi ono być dostosowane do takich imprez. Królują wtedy „finger-foody” i dania ciepłe jednogarnkowe. Raczej odpadają kotlety, czy inne dania, które trzeba kroić.
Przy wyborze wariantu pamiętajcie, że są jeszcze miejsca przy stolikach i w ogródku (stoliki i krzesła oraz parasole w ogródku są zawsze – niezależnie od pory roku i pogody).

Raczej nie da się (a o to często pytacie! 😉) zastosować wariantu mieszanego (np. stół biesiadny tylko dla części gości, a reszta „fruwa”). Wyobraźcie sobie, jak będą się czuć wasi goście, którzy przyjdą na imprezę później, a wszystkie miejsca przy „stole biesiadnym” będą zajęte.

Wyjątkiem od tego bywają imprezy „wielopokoleniowe”, gdzie chcecie zapewnić klasyczny stół dla „seniorów”. Ale wtedy dobrze jest od razu przygotować karteczki, kto ma przy tym stole siedzieć. No i zastanówcie się, czy taki „senior” nie poczuje się od razu napiętnowany (zdziwilibyście się, jakbyście zobaczyli, jak się na imprezach bawią 60-cio i 70-cio latki – to są chyba najhuczniejsze nasze imprezy! ). Bywają imprezy rodzinne, gdzie stół „dla seniorów” zajmuje młodzież ze smartfonami w rękach, a „seniorzy” szaleją na parkiecie. 😉

ORGANIZACJA IMPREZY, OBSŁUGA

Czy można wynająć lokal bez obsługi?

Nie.
Lokale są wynajmowane zawsze z naszą obsługą.
Ilość osób obsługi i ochrony jest dostosowana do ilości gości i zakresu imprezy.
Przy dużych imprezach z grillem i DJem - 5-8 osób.
Przy małych imprezach czasami wyjątkowo tylko 1.
W Przystanku Wisła na imprezach wieczorno-nocnych zawsze jest dodatkowa ochrona w ogródku (ochrona ma zawsze 2 metry , niezależnie w którym kierunku jej nie zmierzyć i daje radę samym wyglądem;-) )
Na Młocinach ochrona jest możliwa, ale to już zależy od organizatora. Lokal na Młocinach ma furtkę i barmani widzą wejście, więc nawet bez ochrony jest bezpiecznie.


Czy można wynająć lokal z własną obsługą?

Jest to możliwe.
Jeżeli oprócz naszej obsługi mają się pojawić osoby z zewnątrz (DJ, barmani, kucharz, kelnerzy, pomoce kuchenne itp.) to wymaga to osobnych ustaleń.


Co wchodzi w podstawowy zakres wynajmu?

W ramach wynajmu w cenie jest: przygotowanie lokalu do imprezy w uzgodnionym wcześniej ustawieniu, ewentualne nakrycie stołów, pełna obsługa kelnersko-barmańska, udostępnienie lokalu na 1/2 godziny przed imprezą i 1/2 godziny po imprezie, podawanie i ewentualne uzupełnianie jedzenia, sprzątanie w trakcie imprezy, zbieranie brudnych naczyń z sali i wystawianie czystych, pomoc przy serwowaniu tortu, sprzątanie po imprezie.

Czy można zrobić u nas imprezę na małą liczbą osób?

Tak.
Ale w przypadku open barów, otwartych stołów, czy obiadów minimalna liczba osób to 15 (w zależności od oferty)
(gości może być mniej, ale zawsze płacimy za te 15).


Czy można zabierać niezjedzone jedzenie?

Całe zakupione jedzenie możecie oczywiście zabrać – udostępniamy nieodpłatnie odpowiednie pojemniki.


Czy po imprezie można coś u nas przechować?

Nie.
Nie przechowujemy żadnych rzeczy po imprezie (w szczególności prezentów, dekoracji, waszego jedzenia czy sprzętu muzycznego). Ekipa prowadząca przed samym wyjściem obchodzi cały lokal z gospodarzem i wydaje mu wszystkie "obce" rzeczy. Oczywiście jeżeli znajdziemy coś w czasie sprzątania, powiadamiamy gospodarza.

MUZYKA, PREZENTACJE

Czy można skorzystać z naszego rzutnika?

Tak.
Wyjście HDMI w waszym urządzeniu wskazane.


Czy możemy zapewnić DJa?

Tak.
Współpracuje z nami 4 sprawdzonych DJów.

 

Czy można u nas grać muzykę samemu?

Tak.
Udostępniamy możliwość podłączenia waszego komputera/telefonu/tabletu do głośników.


Czy można skorzystać z naszych mikrofonów?

Jeżeli wy obsługujecie muzykę - nie.
Nasi DJe zapewniają kilka mikrofonów dla gości (np. do karaoke).

 

Czy można przyjść z muzyką na pendrive lub płytach CD?

Nie.
Trzeba mieć urządzenie grające (telefon, tablet, komputer). Z wyjściem na słuchawki, a najlepiej z Bluetooth.


Czy zapewniamy muzykę, jeżeli nie ma DJa?

Do imprez tanecznych - nie.
Na innych imprezach (np. obiady rodzinne) barmani mogą puścić naszą muzykę "w tle".


Czy zapewniamy światła i dymy?

Jeżeli wy obsługujecie muzykę - nie.
Nasi DJe zapewniają.


Czy mamy dobrych DJów?

Tak.
Nasza Pani DJ-koordynator współpracuje z nami 5 lat.
My jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni, a Goście są zachwyceni gdy gra ona lub któryś z jej kolegów.
Nasi DJe nie gwiazdorzą (to Wasza impreza), ale są też kreatywni, gdy tego chcecie i zachodzi taka potrzeba.


Czy naszemu DJowi można przekazać dokładną playlistę?

Tak.
Ale dobrze jest spytać DJa, czy playlista nie ma jakiś dużych błędów (oni się naprawdę na tym znają! ;-))


Jak wygląda współpraca z naszym DJem,
co wchodzi w zakres jego usług ?

Przed imprezą dostajecie kontakt do DJa-koordynatora i ustalacie z nim wszystko (w tym oczywiście rodzaj granej muzyki - możecie mu nawet przekazać dokładną playlistę).
DJ zapewnia profesjonalnej jakości nagłośnienie, kolorowe światła, dymy i „karaoke” (oczywiście jeżeli chcecie).
W czasie imprezy współpracujecie z DJem odnośnie głośności, przerwy na tort, dodatkowych prezentacji, koncertu życzeń itp.

 

Czy można przyjść na imprezę z własnym DJem?

Tak.
W takim wypadku wasz DJ przywozi cały własny sprzęt
(ze światłami, zadymiarką, przedłużaczami, rozgałęziaczami, kablami i głośnikami włącznie!
od nas dostaje tylko prąd elektryczny i wodę do picia).

Żeby uniknąć nieporozumień ustalamy, czy wasz DJ jest jednocześnie gościem imprezy (jedzenie, picie), czy tylko przyszedł grać.
Poprosimy też o to, żeby wasz DJ się z nami wcześniej skontaktował.
Wasz DJ zabiera sprzęt po skończeniu imprezy.
Nie przechowujemy po imprezie sprzętów waszego DJa!


Czy możliwe są dodatkowe występy lub granie „na żywo”?

Tak.
Po wcześniejszych uzgodnieniach.

NAPOJE BEZALKOHOLOWE I ALKOHOL

Czy można do nas przynosić własny alkohol?

Tak.
Czasami stosujemy też rozwiązania mieszane - część alkoholu waszego, część naszego.
Lub nasze bezalkohole, wasz alkohol.


Czy pobieramy korkowe przy własnym alkoholu?


Jeżeli jednocześnie nie korzystacie z naszego alkoholu - tak.
Na imprezach nocnych jest to w formie jednorazowej opłaty.
Na imprezach dziennych "korkowe" liczymy od otwartych butelek.


Czy można do nas przynosić piwo w beczkach?

Nie.
Piwo przyjmujemy wyłącznie w butelkach i puszkach.

 

Czy zapewniamy usługi barmańskie?

Tak.
Zarówno w przypadku, gdy korzystacie z naszego alkoholu, jak i przy Waszym alkoholu.
Mamy np. specjalne pakiety drinkowe na Waszym alkoholu.


Czy zapewniamy lodówki?

Tak.
Za pośrednictwem naszej obsługi.


Czy w czasie imprezy można kupować alkohol w barze?

Tak.

 

Czy goście też mogą przynosić alkohol?

Tak.
Ale przynoszony alkohol trafia za bar do barmanów, do wspólnej puli - oni potem go wydają.
Raczej nie honorujemy rezerwacji przynoszonych butelek dla konkretnych gości
("proszę mi nalać z tej butelki wina, którą przyniosłem").
Wyjątkowo jest to ewentualnie możliwe na małych imprezach.


Czy przy naszym open-barze może zabraknąć alkoholu?

Nie.
Przez 9 lat się to nam nie zdarzyło. 😉

JEDZENIE CIEPŁE I ZIMNE


Czy zapewniamy catering na imprezę?

Tak.
Zarówno ciepły, jak i zimny.


Czy nasz catering jest dobry?

Tak.
Współpracujemy z nim już ponad 5 lat. 😉

Czy jedzenia może zabraknąć?

NIE!
Zarówno nasz bufet zimny, jak i grilla zapewniamy w opcji nielimitowanej.
Dokładamy/dorabiamy na bieżąco.


Czy serwujemy też obiady/kolacje?

Tak.
Obiady (kolacje) podajemy na trzy sposoby

1. zupa w wazach i drugie na półmiskach (wariant najczęściej wybierany)
2. szwedzki stół,

3. podawanie potraw przez kelnerów,


Czy serwujemy ciepły bufet?

Tak.
Mamy szeroką paletę dań specjalnie przystosowanych do podgrzewaczy.


Czy serwujemy grilla przez cały rok?

Tak.
Jeżeli pogoda nie jest sprzyjająca jedzeniu na zewnątrz, grillowane na zewnątrz potrawy są wnoszone do środka na półmiskach i stawiane na szwedzkim stole w podgrzewaczach.


Czy można do nas przynosić własne jedzenie?

Tak.
Zimne bez problemu, ciepłe po wcześniejszych uzgodnieniach.
Można też korzystać z wariantów mieszanych (część jedzenia waszego, część naszego).


Czy można skorzystać z naszego grilla, a mieć własny "wsad"?


Tak.
Zarówno z naszą obsługą, jak i z waszą.


Czy udostępniamy kuchnię?

Nie.
Udostępniamy podgrzewacze.

 

Czy oferujemy jedzenie wegańskie-wegetariańskie?

Tak.
Zarówno zimne, jak i ciepłe (z grilla też!).


Czy oferujemy jedzenie bezglutenowe?

W sensie ideologicznym - tak .
W sensie medycznym - nie.
(nie mamy certyfikatu)